(Informacja niezweryfikowana przez wspinanie.pl)
Częściowo w słońcu |
|
Schemat
dodaj schematDrogi powiązane są ze schematami.
Wybierz schemat, aby zobaczyć przebieg dróg w skale.
Lista wszystkich dróg na skale
dodaj drogęNazwa drogi | trudność |
---|---|
Alea Iacta Est
Alea Iacta Est asekuracja własna 25m 1 Tak |
IV+ |
Bzycamy
Bzycamy asekuracja własna 25m 1 Tak |
V |
C.K. Ekiperzy
C.K. Ekiperzy ubezpieczona 20m 1 Tak |
VI.1+ |
Camasutra
Camasutra asekuracja własna 25m 1 Tak |
VI |
Fugu - wariant
Fugu - wariant asekuracja własna 25m 1 Tak |
VI.2+ |
Fugu Doni(kąd)
Fugu Doni(kąd) asekuracja własna 25m 1 Tak |
VI.1 |
Gniazdo Cruxa
Gniazdo Cruxa ubezpieczona 25m 1 Tak |
VI+ |
Klęska Urodzaju
Klęska Urodzaju asekuracja własna 25m 1 Nie |
IV |
Krowoderskie Zuchy
Krowoderskie Zuchy ubezpieczona 20m 1 Tak |
VI.2+ |
Kryska
Kryska asekuracja własna 25m 1 Tak |
V |
Nazwa drogi | trudność |
---|---|
Lewa Kryska
Lewa Kryska asekuracja własna 25m 1 Tak |
V |
Odważnik (Odważny Odważnik)
Odważnik (Odważny Odważnik) asekuracja własna 25m 1 Nie |
VI.1 |
projekt
projekt asekuracja własna 25m 1 Nie |
? |
projekt Carramba
projekt Carramba ubezpieczona 25m 1 Tak |
? |
projekt II
projekt II asekuracja własna 25m 1 Nie |
? |
Rozgrzewkowa
Rozgrzewkowa ubezpieczona 25m 1 Tak |
VI- |
Rozgrzewkowe vis-à-vis light
Rozgrzewkowe vis-à-vis light ubezpieczona 25m 1 Tak |
VI.1+ |
Sy(zy)fowe roboty
Sy(zy)fowe roboty asekuracja własna 25m 1 Nie |
V+ |
Szalka (Szalona Szalka)
Szalka (Szalona Szalka) asekuracja własna 25m 1 Nie |
V |
Przejścia
dodaj przejścieSzukaj w topo
Liczba dróg: 19
dodaj drogę
Wyszukiwarka dróg
Fugu - Liczba dróg w bazie wg. skali Kurtyki
? | 3 |
I | 0 |
II | 0 |
III | 0 |
III+ | 0 |
IV | 1 |
IV+ | 1 |
IV- | 0 |
V | 4 |
V+ | 1 |
V- | 0 |
VI | 1 |
VI+ | 1 |
VI+/1 | 0 |
VI- | 1 |
VI.1 | 2 |
VI.1+ | 2 |
VI.1+/2 | 0 |
VI.2 | 0 |
VI.2+ | 2 |
VI.2+/3 | 0 |
VI.2/2+ | 0 |
VI.3 | 0 |
VI.3+ | 0 |
VI.3+/4 | 0 |
VI.3/3+ | 0 |
VI.4 | 0 |
VI.4+ | 0 |
VI.4+/5 | 0 |
VI.4/4+ | 0 |
VI.5 | 0 |
VI.5+ | 0 |
VI.5+/6 | 0 |
VI.5/5+ | 0 |
VI.6 | 0 |
VI.6+ | 0 |
VI.6+/7 | 0 |
VI.6/6+ | 0 |
VI.7 | 0 |
VI.7+ | 0 |
VI.7+/8 | 0 |
VI.7/7+ | 0 |
VI.8 | 0 |
Najlepiej oceniane drogi
1
2