(Informacja niezweryfikowana przez wspinanie.pl)
Sektor słoneczny |
|
Schemat
dodaj schematDrogi powiązane są ze schematami.
Wybierz schemat, aby zobaczyć przebieg dróg w skale.
Lista wszystkich dróg na skale
dodaj drogęNazwa drogi | trudność |
---|---|
Dzikie węże
Dzikie węże ubezpieczona 16m 1 Tak |
VI.4 |
Dzikie wszy
Dzikie wszy ubezpieczona 20m 1 Tak |
VI.2 |
Dziurka prezesa
Dziurka prezesa ubezpieczona 20m 1 Tak |
VI.2+ |
Efekt globalniany
Efekt globalniany asekuracja własna 22m 1 Nie |
VI+ |
Filarek Bularza
Filarek Bularza ubezpieczona 20m 1 Tak |
VI.1+ |
Funt kłaka
Funt kłaka ubezpieczona 22m 1 Tak |
VI.4 |
Igiełka
Igiełka asekuracja własna 18m 1 Nie |
V |
Kaligóra
Kaligóra ubezpieczona 20m 1 Tak |
VI.2 |
Kominek z lustrem
Kominek z lustrem asekuracja własna 20m 1 Tak |
IV+ |
Nazwa drogi | trudność |
---|---|
Kominek z rysą
Kominek z rysą asekuracja własna 20m 1 Tak |
V+ |
Lewar Ysa
Lewar Ysa asekuracja własna 20m 1 Nie |
VI+ |
Naciągania chińskie
Naciągania chińskie ubezpieczona 20m 1 Tak |
VI.2 |
Panel słoneczny
Panel słoneczny ubezpieczona 20m 1 Tak |
VI.3 |
Prestidigitator
Prestidigitator ubezpieczona 12m 1 Tak Informacja niezweryfikowana przez wspinanie.pl |
V |
Płytka z rysą
Płytka z rysą asekuracja własna 20m 1 Tak |
V+ |
Rdzawa Ryska
Rdzawa Ryska ubezpieczona 20m 1 Tak Informacja niezweryfikowana przez wspinanie.pl |
VI.2 |
Siedem nieszczęść z Albatrosa
Siedem nieszczęść z Albatrosa ubezpieczona 22m 1 Tak |
VI.5+ |
Przejścia
dodaj przejścieSzukaj w topo
Liczba dróg: 17
dodaj drogę
Wyszukiwarka dróg
Filarek Bularza - Liczba dróg w bazie wg. skali Kurtyki
? | 0 |
I | 0 |
II | 0 |
III | 0 |
III+ | 0 |
IV | 0 |
IV+ | 1 |
IV- | 0 |
V | 2 |
V+ | 2 |
V- | 0 |
VI | 0 |
VI+ | 2 |
VI+/1 | 0 |
VI- | 0 |
VI.1 | 0 |
VI.1+ | 1 |
VI.1+/2 | 0 |
VI.2 | 4 |
VI.2+ | 1 |
VI.2+/3 | 0 |
VI.2/2+ | 0 |
VI.3 | 1 |
VI.3+ | 0 |
VI.3+/4 | 0 |
VI.3/3+ | 0 |
VI.4 | 2 |
VI.4+ | 0 |
VI.4+/5 | 0 |
VI.4/4+ | 0 |
VI.5 | 0 |
VI.5+ | 1 |
VI.5+/6 | 0 |
VI.5/5+ | 0 |
VI.6 | 0 |
VI.6+ | 0 |
VI.6+/7 | 0 |
VI.6/6+ | 0 |
VI.7 | 0 |
VI.7+ | 0 |
VI.7+/8 | 0 |
VI.7/7+ | 0 |
VI.8 | 0 |
Najlepiej oceniane drogi
1
2
3