(Informacja niezweryfikowana przez wspinanie.pl)
Częściowo w słońcu |
|
Naturalny Ogranicznik Smoleński
(...) Wszystkie wyceny (szczególnie te wyższe) traktujcie tylko jako propozycje. Na wszystkich moich drogach obowiązuje Naturalny Ogranicznik Smoleński (który stanowić mogą: linie przelotów dróg sąsiednich i formacje wiodące). Na niektórych z ww. dróg są jeszcze pozostawione pętelki rezerwacyjne, te i tylko te można lekceważyć, a jeśli pogoda pozwoli zostaną one usunięte.
Andrzej Szczepan Starosolski
(...) Wszystkie wyceny (szczególnie te wyższe) traktujcie tylko jako propozycje. Na wszystkich moich drogach obowiązuje Naturalny Ogranicznik Smoleński (który stanowić mogą: linie przelotów dróg sąsiednich i formacje wiodące). Na niektórych z ww. dróg są jeszcze pozostawione pętelki rezerwacyjne, te i tylko te można lekceważyć, a jeśli pogoda pozwoli zostaną one usunięte.
Andrzej Szczepan Starosolski
Schemat
dodaj schematLista wszystkich dróg na skale
dodaj drogęnr na schemacie | Nazwa drogi | trudność |
---|---|---|
15 |
Rozgrzewkowa
Rozgrzewkowa ubezpieczona 25m 1 Tak |
VI- |
16 |
Alea Iacta Est
Alea Iacta Est asekuracja własna 25m 1 Tak |
IV+ |
19 |
projekt Vis Superior
projekt Vis Superior ubezpieczona 30m 1 Tak |
? |
20 |
Vis Major
Vis Major ubezpieczona 30m 1 Tak |
VI.5/5+ |
21 |
Reductio ad absurdum
Reductio ad absurdum ubezpieczona 30m 1 Tak |
VI.4 |
22 |
Quod erat demonstrandum L
Quod erat demonstrandum L ubezpieczona 30m 1 Tak |
VI.3 |
nr na schemacie | Nazwa drogi | trudność |
---|---|---|
23 |
Quod erat demonstrandum R
Quod erat demonstrandum R ubezpieczona 30m 1 Tak |
VI.3 |
24 |
Modus Ponens
Modus Ponens ubezpieczona 30m 1 Tak |
VI.5 |
25 |
Podręcznikowe Zaciecie
Podręcznikowe Zaciecie asekuracja własna 30m 1 Tak |
V+ |
26 |
Żyleta
Żyleta ubezpieczona 30m 1 Tak |
VI.3+ |
Przejścia
dodaj przejścieSzukaj w topo
Liczba dróg: 10
dodaj drogę
Wyszukiwarka dróg
Sektor Centralny - Liczba dróg w bazie wg. skali Kurtyki
? | 1 |
I | 0 |
II | 0 |
III | 0 |
III+ | 0 |
IV | 0 |
IV+ | 1 |
IV- | 0 |
V | 0 |
V+ | 2 |
V- | 0 |
VI | 0 |
VI+ | 0 |
VI+/1 | 0 |
VI- | 1 |
VI.1 | 0 |
VI.1+ | 1 |
VI.1+/2 | 0 |
VI.2 | 1 |
VI.2+ | 2 |
VI.2+/3 | 0 |
VI.2/2+ | 0 |
VI.3 | 2 |
VI.3+ | 1 |
VI.3+/4 | 1 |
VI.3/3+ | 0 |
VI.4 | 1 |
VI.4+ | 0 |
VI.4+/5 | 1 |
VI.4/4+ | 1 |
VI.5 | 2 |
VI.5+ | 0 |
VI.5+/6 | 0 |
VI.5/5+ | 2 |
VI.6 | 0 |
VI.6+ | 0 |
VI.6+/7 | 0 |
VI.6/6+ | 0 |
VI.7 | 0 |
VI.7+ | 0 |
VI.7+/8 | 0 |
VI.7/7+ | 0 |
VI.8 | 0 |
Najlepiej oceniane drogi
1